BLOG PŘESUNUT ---> http://cherriesontop.blogspot.com

pátek 6. července 2012

Bruschetta al pomodoro

Nevím, nikdy jsem nepřirostla k vaření tolik jako k pečení. Možná taky pro to, že mám sladký radši. Pečení mi přijde jednodušší, nemusíte zdaleka tolik pracovat s kořením a výslednými nuancemi chuti. Umění péct je super. Umění vařit, to už je něco.
No rozhodně, pokud si vzpomínáte na můj italský chléb Pane o 2 články níže, dneska jsem udělala rodině k snídani takovou variaci na den starý chleba. A vyšlo to fakt výborně!



Ingredience

asi pro 4 osoby

6 velkých plátků bílého chleba, bagetky nebo jiného pečiva
trocha extra panenského olivového oleje
3-4 masitá rajčata, zralá a veliká
asi 12 lístků čerstvé bazalky
sůl a pepř
2-3 stroužky česneku (já dala 2, jelikož česnek takhle po ránu je docela fíííí)

Postup

Rozpálíme nasucho velkou pánev. Plátky pečiva potřeme olivovým olejem. 

Bazalku nasekáme na drobno se solí a pepřem, vložíme do mísy. Rajčata omyjeme, osušíme a nakrájíme na drobnější kostičky, přidáme do mísy k bazalce. Dukladně, ale lehce promícháme. Nakonec vmícháme prolisovaný česnek a dosolíme podle chuti.

Pečivo zprudka opečeme poolejovanou stranou dolů na pánvi, dokud nezezlátne. Přepůlíme. Rychle navršíme rajčatovou směs a podáváme, dokud je pečivo ještě teplé.



Je to teda mňamka naprosto královská, a pro toho, kdo by si rád někdy připomněl Itálii, neznám nic lepšího :)


Žádné komentáře:

Okomentovat